Na trhu se setkáváme s mnoha obchody a obchodními řetězci. O konkurenci ani mluvit nemusíme. Týká se samozřejmě sortimentu cen a dalších služeb. Zákazník dá hodně na reklamu, prostředí obchodu a akční letáky, to je jasné, i když to neznamená, že jednoduché vypilovat. Co ale platí na to, aby si zaměstnavatel najal ty nejlepší zaměstnance, kteří vydrží na své pozici déle než zkušební dobu?
Konkurence
O této konkurenci se mluví rozhodně o něco méně než o té zákaznické. Přitom u toho to všechno začíná. Je potřeba mít spokojeného a zároveň výkonného a spolehlivého zaměstnance, poté i zákazník bude spokojenější. Problém je v tom, že konkurence je čím dál větší a udržet si tak své pracanty i těžší. Co je důležité? První krok je, že pokud si potencionální zaměstnanec otevře vyhledávač práce, objeví se mu kromě pracovního inzerátu na konkrétní prodejně i všechny možné benefity, které ho právě zaujmou a přesvědčí, že u vás se bude mít nejlépe. Tyto výhody musíte samozřejmě dodržet a nejlépe mít ještě nějaký trumf v rukávu, který ho přesvědčí už úplně, že vy jste ten dokonalý zaměstnavatel!